090405

Uuuh länge sen jag skrev nånting här ...
Kanske alldeles för länge sen , men sak samma .

Innan jag åkte till Gävle var jag på stan med Kax , Miia och Thilda . Var in på buttericks och sedan käkade vi på Max . Blev dock otroligt besviken på nuggetsen , gummi-nuggets ! Fy på Max .
Hur som helst ... Som sagt var så kom jag hem till Gävle igår , var och kollade på film hos sleepingbeauty . Sedan åkte jag hem till mor ..
Haha , kom på att det var söndag idag så det som står ovan hände alltså i freeeedags .

Igår var jag nämligen hundvakt medans min mor jobbade . Irre kom över ett tag och vi käkade lite glass och kollade på film . Senare in mot kvällen kom även Simon , Peter och Darko .
Trefligt .

Idag ska jag på stan med Irre , får se om jag hittar nå fynd ;)

/ Penu

Kommentarer
Postat av: lisse

jodu, man kan nog säga att det var alldeles för länge sedan...

2009-04-05 @ 20:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0