090414 - Tackförhalsen .

Min klocka ringde aldrig imorse så missade våran enda lektion vi har på tisdagar . Big fail på mig .

Men jag åkte in till skolan så jag var där till 14 , hade ju vääärldens längsta föreläsning . Snacka om frånvaro på den annars ... Den slutade 17:30 ungefär , ganska intressant faktiskt . Vi får lära oss hur man bygger konstgjorda miljöer och sånt .
 
Tog ett Happy Meal på donken sen , var så jääävla hungrig .
Kan inte träna nu heller , halsfluss eller nåt åt det hållet . Det suger , men nu har jag ju iallafall en anledning till varför jag inte kan träna . Hehehehe .

Dubbelavsnitt av Desperate Housewives , gissa om det är min lucky day idag ! Über-bra .

Jaja , ska städa vardagsrummet här uppe nu . Sen måste jag städa Pepsis bur + hjälpa bror med Pluttans bur .

Pepsi

Pluttan

Juste , har fan fått bekräftat nu hur lika jag och min bror är varandra . Iallafall till sättet , samma humor och vi tycker och tänker nästan exakt likadant .
Det är nog därför vi umgås mycket med varandra .

Men men , städ-dax nu ! Taggar .

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0