090416 - Köket .

Live update från köket just nu , fräsigt jaaag vet .
Haha .

Min bror sitter framför mig och äter , en tekaka med mycket smör . Bregott ska det va !
Åker till Gävle imorgon , är framme runt 19 tiden skulle jag tro .

Imorgon har vi Djursjukvård som första lektion och jag hoppas att jag kommer upp i tid så jag hinner dit . Vi har praktiska övningar , och jag antar att vi ska få lära oss att sy ihop sår och sånt . Om man missar den lektionen måste man göra provet i 3an istället för den 26e maj .
Jag måste erkänna att jag har tröttnat på min brors eviga dunkande . Techno och trance kan man stå ut med i måttliga mängder , men inte i min brors mängder .. Just nu är det sexyback , visserligen är det inte techno eller trance som råkar vara utgångspunkten i hans musikstil .  Står ut med hans musik ändå , han är ju trots allt min bror . The one and only också .
HAHA min brorsa tappade mackan i handen . Ironiskt . Ett fniss på det .

Men men , idag har varit en jobbig dag faktiskt . Blev ingen skola för min del , jätte förkyld och ont i huvudet . Plus att efter jag åt middag idag så höll jag på att spy . Hatar att spy , inte mysigt direkt .
Nu ska jag ta en macka , lite hungrig eftersom min middag inte var särskilt stor och jag bara ätit 2 mackor idag .
Jaja , gick upp ganska sent eftersom jag ändå inte orkade göra något annat kunde jag lika gärna stanna i sängen . Gick upp vid 14 ändå , tog två mackor och la mig i soffan och kollade på tv . Runt 18-19 var det middag , spaghetti med prinskorv . Ingen favorit men lite gick ner iallafall ..

Jag måste verkligen börja plugga nu , det börjar kännas av i betygen och om jag ska vara ärlig så är jag otroligt stressad och orolig över mina IGn . Måste förbättra dom , kanske kan passa på i helgen eftersom jag ändå bara ska vara hemma hos mor och vara hundvakt . Men får väl se om det blir av , man har ju alltid nån ursäkt till varför man inte pluggar när man kan eller ska .

Nej nu ska jag fortsätta njuta av min macka .
Hejdå mina trogna läsare vi hörs imorgon . I gävle .


Ett stort grattis till Anna som blir 18 idag !
Nu är det bara att hoppas på att hon kanske mognar till sig lite , hon kanske t.o.m. växer upp lite . Vem vet ? :)

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0