090417 - Gefle .

Hemma i Gävle igen , lagomt härligt .
Har ont i huvudet och är förkyld som vanligt . Men annars är det helt okej faktiskt .
Ska försöka komma upp lagomt tidigt imorgon , så jag hinner iväg till salongen och skaffa mig ett nytt ansikte .

Sitter på min säng just nu , hela den är fullpackad med en massa grejer så innan jag lägger mig ner måste jag rensa bort allt . Sedan ska jag krypa ner i min säng med en skål glass och se vad tvn har att erbjuda .

Kan inte skicka sms från min 3G - mobil längre , den ändrar smsen och sen skickar den inte iväg dom . Vilket innebär att jag säkert lär skaffa en ny snart . 
Förhoppningsvis blir det nog den efterlängtade LG KC910 renoir , kan inte annat än att hälsa den välkommen i min LG - familj .

Bror är ute på krogen , eller troligtsvis och krökar just nu men sen så ..

Och jag kan inte skicka sms , livet är inte så ljuvligt ibland .
Btw , kära Gävle - bor ; Hör av er i helgen , jag hittar gärna på något . Men imorgon lär jag vara hemma från 13-22 då min mor jobbar . Annars så ! ;)


/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0