090418 - Pannkakor med glass & sylt !


En lika trött Melvin väckte mig på morgonen .

Var hemma hela dagen idag , bortsett från när jag var ute . Gick på en långis i skogen idag , skit mysigt och Bella gick faktiskt lös . Hon klarade det riktigt bra men man fick självklart kalla in henne med godis . Men ändå ! 





Efter promenaden somnade båda två i soffan , Bella med mig och Melvin i en egen soffa  .


Söt Melvin .

 

Johanna följde med på en prommis också efter det satt vi och pratade på hennes framsida . Alltid lika trevligt .
Sedan blev det bestämt att det skulle bli pannkakor hos mig så runt 19 tiden kom Johanna & Linn förbi . Gjorde pannkakor och tjötade lite . :)

Just nu sitter jag på sängen , sällan jag men aa . Ska snart gå upp igen skulle egentligen bara sätta på mig ett par mjukisar .
Mor kommer hem snart , vet inte vad jag ska hitta på då men kvällen är i stort sett redan förbrukad så det blir nog att jag hamnar framför tvn .

Imorgon hoppas jag på en tidig morgon då man för det mesta brukar sova bort dagarna .

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0