090420 - Måndag .

Haha fick nyss reda på av Sara att vi hade vääärldens konstigaste prov idag .
( Som ni kanske förstår så var jag inte i skolan idag , hade vääärldens huvudvärk . Jag pallade helt enkelt inte )

I Arbetsmiljö och säkerhet så hade Mats hittat på något helt konstigt ..
Ett ja & nej prov , och det konstiga var att om man hoppade över en fråga så fick man 1 poäng . Låter hel skumt och Sara sa att man kunde lämna in provet på en gång men då skulle man tydligen inte få tillräckligt med poäng . Men 1 poäng per missad fråga kan ju inte låta bättre .
Helt plötsligt lät inte det där provet så svårt och jag hoppas verkligen inte att det är det . Får nog göra det nästa måndag .

Var som sagt var hemma idag .
Har vikt tvätt och börjat med att städa rummet . Tycker om att göra lite hushållsarbete ibland . Städa är avslappnande men det gör jag bara om det behövs . Älskar att städa hos andra också ! Hur som helst !

Jag har ingen aptit och har ätit 2 mackor idag . Känns jätte konstigt men jag är helt enkelt inte hungrig ..

När man inte ätit på ett tag försvinner hungern . Självklart är det inget jag rekommenderar , och inget jag planerar på att göra men jag vet bara att det är så .....


Pastasås med lax blir det till middag idag , ser fram emot det då jag tycker om fisk !

Nu ska jag fortsätta rensa smutstvätt på mitt golv och sen är det nog mat ...
Vi kanske hörs lite senare .

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0