090421 - Shoppingsugen så det står härliga till .

Fan vad jag vill shoppa , vill förnya min garderob och min skosamling ...
Ganska trött på precis allt i min garderob !

Usch och fy .
Snart dags att lägga sig tror jag ... Klockan är mycket och jag ska upp kl 6 trots att jag börjar kl 13 ..
Måste ju väcka min bror .
Ska försöka ta mig en morgonpromenad iallfall , trots mitt sjuka tillstånd .

Som sagt var så kanske det blir Gävle i helgen , kanske 20års firande på lördagen .. Får se hur det blir med det !
Frågan är bara hur man ska ha råd med allt .

Vi hörs .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: Joakim

Vill också shoppa ;o

2009-04-21 @ 01:52:02
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: lisse

haha det va ju henrik jag menade lolz, först skrev jag ett frågetecken efter namnet för jag var så jävla osäker på't men sen jävlar du så fick jag för mig att det var micke han hette så då skrev jag det hahaha skäms lite

2009-04-21 @ 13:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0