090422 - Surgubbe .

Var i skolan idag , började kl 8 och slutade kl 15 . Längsta dagen i veckan , hatar den .

Mötte upp bror på brommaplan , åkte in till stan och han köpte nya jeans och ett par kallingar .
När vi sedan kom hem så det första man får höra från far är hur dåligt jag städade mitt rum igår .. Det känns ju roligt .
Så jag frågade honom vad det var som såg så förjävligt ut och han gick med mig upp och punkterade att det stod en flaska på min röda hylla som jag brukar ha vatten i på natten och sedan att det låg lite kläder på golvet från igår när jag duschade , plus att jag inte hade dammsugit men vem faan gör det kl 23 på kvällen när ungar sover ...
Ibland blir jag bara så jävla förbannad och trött på det här .

Vill så gärna flytta hemifrån !

Min bitterhet kanske beror på illa mensvärk men vadfan , då får man vara sur och arg på allt . Då finns det iallafall en orsak . Eller så är det så att min pappa bara är väldigt jobbig ibland ......

Imorgon börjar jag 9:50 , skönt .. Men får se om jag pallar , just nu är jag så jävla trött . Men klockan är bara 19:09 så jag skulle kunna lägga mig nu men vem gör det egentligen ..


Aja , ska väl fortsätta städa nu antar jag :s

Surgubbe .


/ Penu


Kommentarer
Postat av: anna

älskar o läsa din blogg hörru !

2009-04-22 @ 21:15:10
Postat av: anna

älskar o läsa din blogg hörru !

2009-04-22 @ 21:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0