090425 - Godnatt !

Ska snart sova , ska bli skönt . Klockan är mycket och jag är lagomt trött med tanke på att jag ska försöka komma upp tidigt imorgon .. Det kanske inte blir nån promenad till brommaplan för jag kommer vara alldeles för trött för det men kanske en joggingtur någonstans . Får hoppas på det för jag måste bevis för pappa att jag orkar , ibland tar han mig för att vara extremt lat och det tröttnar jag på ibland .

Men men , ska släcka lampan här och sen godnatt !
Juste , städade lite idag . Dammade av alla mina grejer .. Låter som om jag har mycket men det har jag inte , hur som helst .. Använde vatten och sköljmedel som är lika med dammavstötande ! Excellent då min röda hylla är en dammsamlare i sig !

Sov så gott !

/ Penu

Kommentarer
Postat av: Arvuud

Så man ska alltså använda sköljmedel som man tvättar med om man inte vill att ens rum ska damma igen! :P

2009-04-26 @ 18:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0