090426 - Sova sova sova !

Haha , ska snart sova .
Det blev inflyttningsfest istället , kände att det var lite mer aktuellt . Hah , naaajdå men jag hade tänkt att jag skulle orka / hinna med det andra också men jag pallade inte gå . Var skit kul och jag drack många fina drinkar , yuuummie . Sen cyklade jag faktiskt hem , duktig som jag är !
Och på måndag börjar min " inte äta godis plus träna på vardagar " livsstil . Får se hur det kommer gå eftersom jag är världens största godisråtta jag älskar godis och kommer nog vara riktigt sur under den första perioden .
Men ska bevisa för mig själv att jag klarar det , måste ju se snygg ut inför BEACH 09 också . Hahahaha , skoja bara . Är nöjd med min kropp faktiskt ! Ibland iallafall , speciellt när jag är på gott humör :)

Vi höres i solen imorgon !

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0