090428 - Snabba ryck .

Första inlägget på hela dagen , skumt .

Men men , var i skolan idag . Började 10:10 och slutade 10:50 . Hade håltimme fram till kl 14 då föreläsningen började och höll på till kl 18 . Åkte till Kista med Anna & Thilda på håltimmen . Kollade klänningar och så . Blev inget fynd för min del dock . Sen mötte vi upp Sara och tog en varsin glass .
Åkte hem , åt och sen tog jag disken .
Och nu sitter jag här på min säng , har knappt hunnit med nånting alls idag . Allt har gått så jävla snabbt idag .
Galet .

Haha , har smörjt in tigerbalsam på pannan . Konstig känsla , kallt men ändå inte . Inte för att jag har ont utan vill bara pröva . Det är roligt att testa nya grejer ..

Hur som helst , ska sysselsätta mig med något annat nu .


/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0