090429 - Trött .

Blev bara ett inlägg " igår " . Haha
Inte likt mig , men jag somnade efter middagen i brors säng . Sen väckte han mig vid 20 och då gick jag och la mig i min egen säng och sov tills klockan var minst 22 iallafall . Fattar inte hur jag kan vara så jäkla trött hela tiden ..

Just nu är jag ganska pigg men skulle kunna somna om jag bara la mig på kudden .

Blev en sen natt igår , kanske därför man var så trött . Eller så var det föreläsningen på 4 timmar som gjorde susen .

Hur som helst så njöt jag av det sista avsnittet Antikrundan igår på www.svt.se .
Nästa säsong börjar inte spelas in förrns i augusti och jag sörjer .


Ska titta på alla avsnitt om och om igen tills det börjar igen .


Det är jobbiga onsdag idag . Från kl 8 till kl 15 , och en massa lektioner . Blää , jag hatar det .

Faaan , glömde kolla på brors dator vad det är för mat i skolan imorgon .. Jag kan nämligen inte kolla på min egen då jag inte har några office - program . Aja , det blir säkert nå gott ..

Kollade schemat precis , och enligt det har vi bara två lektioner på torsdag .. Känns nästan lite onödigt att gå då , men så brukar jag nästan alltid säga .


Måste åka 7:16 imorgon , verkligen ingen sovmorgon för min del .




Juste , vettefan vad jag ska göra i helgen osv osv .

Funderar på om jag ska vara kvar här i Sthlm , eller om jag ska försöka få tag i Malin eller någon i Geefle .

Länge sen man träffade henne .

Plus att jag kanske inte åker till Gävle nästa gång jag och bror ska dit . Måste jobba på expot i skolan , men det är iochförsig på en söndag .. Får se hur jag gör då men jag blir nog här hemma .


Jag är ganska stolt över mig själv , har klarat mig utan godis i två dagar snaaart tre dagar nu .
Inte för att jag inte klarat mig utan godis längre men nu gör jag det medvetet . Jag räknar med att jag kommer spara runt 100 - 200 kr i månaden .. Usch det är ganska hemskt när man tänker på hur mycket det är egentligen !

Ska nog gå och lägga mig nu ! :)
Men vi hörs imorgon igen .
 


/ Penu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0