Blondin - Dessie erkänner ...

Att det faktiskt är hon som har skrivit " .. tipsar om kläder till kropp " .
Frågan är bara vad eller vem man ska tro på ..

Haha , det roliga är att jag faktiskt orkar bry mig om den här konflikten . Och jag gör det med engagemang ! Hahaha så otroligt roligt !

Hur som helst , har hunnit äta och slappat i brors säng framför tvn sen sist jag skrev . Ganska bra jobbat tycker jag , lagomt lat men inte för lat .
Imorgon funderar jag på att gå till brommaplan igen , bara 1,5 mil ungefär . Tänk er hur skönt det är att gå på morgonen ! :)
Gå upp tidigt , gå dit sen ta bussen hem och ta en dusch !
Ska nog göra det , fan så skönt det vore !

Ska fortsätta ligga här på min säng och ha allmänt tråkigt utan bror . Han är i Gävle och partar den lilla stekarn .
Hmmmm ..

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0