F*ttkub .

Ni vet en sån där rubiks kub ... ? 
Som Ernő Rubik så " klokt " hittade på under sin livstid ... Det sägs det att man kan lösa en rubiks-kub på max 25 vridningar . Mmmm eller hur .... Hur man nu gör det är bortom mina förmågor iallafall  .

Visst ni att orginalkuben är 5,5 meter ?



Hur som helst , vi försökte lösa den i helgen och jag jobbade lite med den idag och trodde att jag hade löst den meeeen ....


Man var tydligen tvungen att lösa alla sidor , jag som trodde att dom löste sig om man hade löst en sida .
Att allt skulle passa ihop då , men icke .

Blev lite besviken då jag trodde att jag hade löst skiten , men fan heller . Jävla skit kub , den där Rubiks är inge vidare duktig .
Men men , jag ska dränka mina sorger i duschen . Det syns iallafall inte att man gråter i duschen , för då är man ju redan vååååååt .
Hahaha , jag hatar den där kuben .

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0