Grattis Alexandra !


...som faktiskt blir 18 idag ;)

Min bdb fungerade inte som jag ville så det blev ett grattis här istället . ^^

HurSomHelst , grattis till Sjöholm som faktiskt blir 18 idag också .


Jaja , far och resterande familj åkte nyss .. Till Norrland där dom blir till söndag , gött gött gött !
Jag och min bror blir själv här i huset tillsammans med goda vänner . Kan inte bli bättre .

Vaknade kl 10 idag pga barnen , lagomt utvilad dock . Kanske för att jag gick och la mig vid 00 inatt .... Händer inte ofta !
Ska bli så skönt att slippa alla människor nu , verkligen tröttnat på dom .

Just nu är jag själv hemma , bror jobbar just nu . Men är ledig resten av veckan och börjar på tisdag .
Sååå nu sitter jag på mitt golv och ska antingen ut och jogga eller gå ner och ta en glass ... Hmmm jag undrar vilket jag helst vill göra ........ Tror nog att det blir en glass för tillfället , så jäkla gött väder ute också ! Men det blir nog ut och jogga lite senare under dagen . Något som måste göras också , tyvärr . Men det känns så jävla skönt när det är gjort , synd att man måste utföra det innan bara .


Men men , nu ska jag nog gå ner och klura ut hur f***n man kopplar in datorn till ljudsystemet nere . Kan pappa så kan jag också !




* viskar * Lisse jag frestar dig med en gratis fylla om du kommer  :*

Höööörs .
Det funkar att ladda upp bilder nu , great !
/ Penu

Kommentarer
Postat av: lisse

viskar lisse är freeestad.

2009-04-08 @ 15:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0