Hej där .

3 dagar sen sist , haft fullt upp . Irre , Simon och Lisse kom hit i fredags , och min brors vänner kom hit i torsdags .

Haft roligt , men det kunde varit roligare ..
Blir så less på vissa saker och jag vet inte vad jag ska göra .
Dåligt uppförande och noll respekt kan beskriva lite av det jag är less på .
Jag säger det bara för att jag vill ditt bästa .


Men skit samma , orkar inte diskutera det nu ändå .


Simon , Irre och Lisse åker hem till Gävle idag men min brors kompisar blir nog här till imorgon . Jag önskar dock att dom åkt hem idag , tröttnat lite på dom också .

Hur som helst , ska möta upp Thilda sen . Fixat lite smirnoff ice , men jag pallar inte följa med till Alexandras fest . Inte ett dugg sugen , ska bara vara sur hela dagen idag . Iallafall halva .

Nu sitter jag i soffan i vardagsrummet nere , funderar på vart jag ska börja städa . Eller fortsätta rättare sagt , gick och la mig kl 7 imorse . Var uppe och kollade på film samt städade i köket .

Nu kom det en myggjävel också , dom kan dö .


Nej nu ska jag fixa lite , det är inte bara jag som ser ut som jag - vet - inte - vad .


Micheal Jacksson - Thriller

/ Penu


Kommentarer
Postat av: lisse

nästa gång vi ses vill jag se dig utföra hela dansen. tack för allt. puss :*

2009-04-12 @ 20:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0