Laga mat , städar osv osv ...

Något som hör till en kvinnas vardag , inte sant .. ?

Hah , fördomar hela skiten .
Men visst tycker jag om att städa , om det ger resultat . Och städa är precis det jag ska göra snart faktiskt !

Hur som helst , tack för kommentarerna . Och Lisse , hah på din kommentar gullet .
Lite nytt folk är alltid positivt , speciellt vettiga människor .
Det uppskattas !

Idag började jag kl 13:00 .

Min far väckte mig 10:30 och frågade om jag ville följa med honom in till stan och laga en golfbil som gått sönder .

Jag bangade inte på det utan 10 min senare var vi på väg . Givaren hade gått sönder , så vi var helt enkelt tvungen att koppla ihop broms - gas - sladdarna utan den . Utan kopplingschema i handen innebär det att man helst inte ska gasa medans man bromsar för då kan det bränna sönder grejsimojser i motorn helt enkelt .
Sen tog vi en snabblunch på donken > brommaplan , det är ju Glad Tisdag idag ... Ett happy meal kostar därför 25 kr . Kap eller inte går att diskutera , precis som allt annat .



Kom till skolan vid 12:20 ungefär , gick ner till skåpen där de flesta var samlade runt Mia som fyller 18 idag . Denna rockabillybrud öppnade sina presenter och var allmänt glad och snygg helt enkelt !

Ett stort grattis till våran hottiegal !

Våran föreläsning vi lyssnade på i två timmar handlade om C15 . Det var alltså en veterinär där som snackade om olika penicilliner och antibiotika och allt sådant veterinär - snack .

Ganska intressant och ganska långtråkigt , men precis som våra djursjukvårdslektioner så gick detta snabbare än vad jag hade väntat mig och helt plötsligt var kl 15:00 .
Härligt .


Åkte buss med Anna , sen var jag hemma och kollade lite på tv innan det var dags att steka dagens middag som bestod av blodpudding ... Delade åsiker om denna låt oss säga inte så delikata middag meeeeen det går väl ner ändå ...


Har nästan nyss ätit och sitter på golvet i mitt rum med datorn i sängen . Eftersom jag inte har något skrivbord i mitt rum får jag helt enkelt hitta på olika sätt där jag kan sitta och använda min dator . Att ligga i sängen hela tiden känns som en dålig idé ibland .

Nu måste jag sätta igång att städa .. Om ni har tur får ni en bild på hur det ska se ut sen ;)


Juste , det är desperate housewives idag ! Det får jag inte missa !

/ Penu


Kommentarer
Postat av: mia

awww tack jenny pennu <333

2009-04-23 @ 22:19:03
Postat av: mia

awww tack jenny pennu <333

2009-04-23 @ 22:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0