Puss på dig .

Tack till snygga Lisse som verkar följa min blogg med glädje , roligt att veta ;)


Idag var jag till veterinären med Bella , Melvin och min mor . Vi mötte även upp Anna som har Tindra ( Bellas syster ) .
Gick toppen , Bella & Tindra fick 12veckors-sprutan och Melvin fick 3års-sprutan . Viket påminner mig om att han blev 3år i lördags , den 4e dvs .

Resten av dagen har jag tillbringat hemma bara , slappat och kollat på tv .
Avnjöt nyss en skål glass med strössel , tyckte att jag var värd det fast ändå inte . Sörjde lite att Sara inte kommer på fredan , men men .. Hon vet nog vad hon går miste om , shame on her .
Förhoppningsvis kommer Lisse iallafall ... hehehe ( ? )

Åker hem till Sthlm imorgon skulle jag tro , runt 15 tiden .. Sista bussen gick då och eftersom min mor är lite av den snåla typen så är jag självklart tvungen att ta den .  

Får väl se vad jag hittar på när jag kommer hem till Sthlm , måste plugga men men vi får se ...

Förresten , jag får snart damp ! Det går inte att ladda upp bilder här . Så ni kan ju glömma bilder från " dagens outfit " osv . Allt sånt som är intressant liksom .
Ta det med lite ironi också .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: Lisse

jag är bloggberonede, sue me! angående det andra så ska jag fortfarande tänka på't..

2009-04-07 @ 19:48:06
Postat av: lisse

(... härligt att jag stavade fel)

2009-04-07 @ 19:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0