Skola , shopping + maaat .

Rubriken kan i stort sett sammanfatta min dag .

Dagen började med en tidig morgon , hade världens flyt .

Försov mig lite grann så kom ungefär 20 min sen till lektionen men som tur var så hade den inte börjat . Greeat liksom .

Efter skolan bar jag mig iväg med bror in till stan . Han köpte ett par shorts och en t-shirt plus filmen Yesman .

Sen åkte vi till en sportaffär på Götgatan , där köpte jag en ny väska . En ganska stor med plats för min dator också för bara 250 spänn , original priset var 600 . Ett riktigt kap må jag säga .

Vi käkade sedan på donken på brommaplan , jag bjöd såklart . Kände mig ganska rik , och på tal om rik så gav jag 30 spänn till en hemlös idag . Man får alltid så gott samvete då , och eftersom mina godispengar inte gör nån nytta i plånboken så kan han lika gärna få det . Jag slipper köpa godis och han kan ta in på vandrarhem , It´s a win win situation helt enkelt . Haha :)

Hur som helst , min bror skulle öppna en påse minimorötter inne på donken och han klämde påsen tills den sprack . Ljudet blev så högt att den som satt närmast oss blev skit rädd . Haha ni skulle sett hans min , den var priceless ! Plus att samma man ( som blev rädd för påsen , ljudet iallafall .. ) såg så otroligt rolig ut när han åt pommes . Bokstavligt talat så njöt han så mycket att det såg ut som om det var rena rama orgasmen i munnen på honom , och han avnjöt dom långsamt .
Skit kul !

Det händer mycket här i Sthlm ;)
Hahaha

Nu ska jag fortsätta rensa min garderob och alla andra grejer från mitt rum i Gävle ..


Kanske lägger upp en bild på väskan idag , om inte så gör jag det imorgon :)


Höres dååååå .


/ Penu



Kommentarer
Postat av: Mumiin

hahha, kul att se ut som man får orgasm av pommes xD

2009-04-30 @ 08:27:29
URL: http://smulaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0