090801 - Tjolahopp - san ....

Nyss duschat , väntat på att håret ska torka så jag kan göra nåt med det jag har . Haha .

Vi ska iväg om ett tag , eller mjaa pappa och dom åker före . Jag och min bror ska cykla dit , till Stenhamra .... Får se hur det går när vi ska hem sen igen ..

Men det som jag är mest " orolig " över är nog när pappa ska upp med tältet ikväll .. Hahaha , det är tur ni inte vet hur min far är när han är tankad så att säga . Då vet man aldrig vad som händer , haha !
Nejmen jag ska framföra att det kanske är bäst om dom sätter upp det innan dom börjar dricka . Haha !

Nej nu faan ska jag klä på mig iallafall . Kan inte gå runt i underkläder hela dagen , tyvärr .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

haha cykla det är lyyyyckat! "kan inte gå runt i underkläderna hela dan tyvärr" tror ju inte att dom ni skulle till skulle tacka nej till de va?

höhöhö

2009-08-02 @ 22:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0