090802 - Det gick ju bra det där ....

Är nu hemma , eller mjaa det var ett tag sen . Haha .

Tog en jääävla tid å cykla till Stenhamra kan jag lova er och jäklar vad roligt min bror hade åt mig när jag trampade satan å både skrek , svor och pekade finger ..
Fyfan va trött jag är på å cykla .. Haha ska aaaldrig mer cykla till Stenhamra , nästa gång tar jag bussen .
Och vaaarför vi inte kom på det från början vet jag inte . Dumt var det ju iallafall .
Haha , men man lär sig av sina misstag ..

Nu ska jag sova snart , lägger upp dom två bilderna jag har från idag lite senare .. När jag vaknat rättare sagt !

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

HAHAH verkligen cykla verkligen jättejobbigt och verkligen bli typ svettig å allt innan man ens kommit fram... okej de där lät fel men endå

2009-08-02 @ 22:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0