090805 - ohyes .

Gick upp för ett tag sen , man är ju inte mycket bättre än alla andra .

Skulle ha väckt min bror imorse också , grejer är den att jag faktiskt vaknade kl 6 när jag skulle väcka honom men sen kommer jag inte ihåg nå mer . Tror jag somnade om ganska snabbt igen . Haha .

Det är fint väder ute idag , kanske ska säga åt pappa att vi ska åka lite vattenskoter . Det vore ju nice .

Men men , ska fråga Sara sen om jag och Thilda kan rida hos henne imorgon . Det blir nog bra .

Tänkte gå ut och lägga mig på haha tänkte säga stekmattan men det är ju faktiskt studsmattan jag menar . rofl .

Vi kanske hörs senare .


Jag saknar er .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

hahaha. men ni kan komma på fredag o rida för imorn äre nåra som ska rida. men fredag blir bra vettu. kanske kan fråga min kompis då om ni kan hänga me på festen. o sen tänkte ja lixåm att vi kan ta grönalund på lördagen om inte du ska iväg till gävle vill säga?

2009-08-05 @ 21:21:10
Postat av: Thiildaaa

höhö! Fan va nice med vattenskoter :O vill också testa åka det nån gg x)



Yes, rida imorn! :D jag kan inte åka till grönan på lördag :/ är gh-kväll hos mig, och ni är hjärtligt välkommna :D

2009-08-06 @ 18:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0