090808 - Vilket äventyr .

Hahaha tänkte nu visa er hur det gick för mig igår ....



Notera även att jag har tuggat barr och har skrapsår på armarna .

Men enligt Sara var det en jäättesnäll häst :) Ohja , han råkade bara vara lite crazy igår .
Men det var jävligt kul så jag klagar inte hahaha .



170 cm i mankhöjd , notera gärna det och den sköna westernsadeln .

Jag var iallafall en riktig hardcore cowgirl som körde offroad . FNISS .



Jisses vad kul det var iallafall , fick rida Silas också . Det var ju fräsigt .

Ska ut snart , det är ju fint väder .

Vi hörs väl senare .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: Negersören

men herregud kvinna, så du ser ut xD

2009-08-08 @ 15:57:34
Postat av: dinfru

HAHAHAH tuggat barr, körde offroad hahha jisses. du ska få en snällare häst nästa gång, men dojjan är ju snäll. han var ju snäll när ja red honom, han kände på sig att du var en riktigt crazy cowgirl därför som han gjorde sådär hahahah

2009-08-08 @ 20:09:12
Postat av: Thildius

hahaha! xD ser framför mig hur du såg ut när du galopperade genom skogen! xD hahaha ;D

2009-08-11 @ 21:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0