090810 - Cleaning .

Yääääs jag städar , kändes som om det behövdes . Har känt det ganska ofta på sistone men igårkväll hittade jag en tvestjärt i taket som jag sedan fick ner och sen lyckades den försvinna spårlöst . Fråga mig inte hur den gjorde .
Såååå därför håller jag på och städar just nu i hopp om att jag kanske dammsuger upp den .

Hur som helst , väntar på att Sara ska smsa eller nåt så kan vi sticka så fort som möjligt . Vi ska åka rutschkanan som är 44m lång . Var beredd på att vi kommer vara som barn igen . Fast det är vi ju redan iochförsig . Haha .

Förresten , min bror hade uppkörning 10:45 .. Undra hur det gick för honom .. ^^

Men men , hade tänkt locka håret idag .. Får se hur det blir med det .. Om jag orkar dvs .

PLUS att idag ska vi käka på donken . Varit taggad sen i fredags , ganska illa faktiskt . Hahaha , men vi gillart .

Dags att fortsätta nu , vi hörs när jag kommer hem . Ska försöka knäppa lite bilder också .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

haha ja åt donken i lördagsnatt hahah

2009-08-10 @ 15:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0