090811 - Nice eller ?

Familjen hade ett s.k. familjemöte dvs krismöte haha .
Hur som heeeelst , så vet ni säkert om att jag vill flytta ut och det vill min bror också ..

Och för att lösa detta hade pappa och Kristina erbjudit bror att flytta ut till gäststugan på baksidan och jag fick hela våningen högst upp för mig själv istället för villavagnen på framsidan .
Låter ju helt okej faktiskt , plus att jag får tvn som är där uppe vilket innebär en 32a plus min projektor som jag kaaaanske måste sälja eftersom det är snedtak ..

Men det kanske löser sig på nåt sätt ändå , förhoppningsvis . Vore ju illa om jag blir tvungen å göra mig av med älsklingen liksom .. inte bra .

MEN iallafall , nu ska jag fortsätta med mitt städande . Sen kommer Sara , vi ska ha gamekväll igen och imorgon blir det Tom Tits ffs .

CYA !

/ Penu


Kommentarer
Postat av: Thildius

Åh nej inte projektorn :| <3

2009-08-11 @ 21:32:55
Postat av: Anonym

projektorn blir nog kvar om ja har något att säga till om?! åh tom tits ÄGDE!

2009-08-12 @ 22:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0