090813 - Godmorgon .

Min pappa väckte mig för ungefär 20min sen han ville ha hjälp med att bära ut sätet från Chryslern .. Han ska nämligen hämta nya möbler osv till Thomas nya kontor .
Alla andra jobbar ju så det blev jag som fick gå upp ..

Vi bokade biljett till tåget också , 13:20 åker jag till Gävle . Är framme ungefär 15:30 .
Tar med mig datorn och bloggar från tåget , kan passa på å lägga in alla bilder från igår då .

Hur som helst , nu måste jag börja duscha och sen måste jag tydligen städa mitt rum innan jag åker . För jag har ju verkligen inte städat det typ 2 ggr i veckan så det är verkligen inte mycket å städa .
Det borde gå snabbt helt enkelt .

Ses i Gävle .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

ja gick upp klockan sju! gissa om ja va trött å sen vare så himla ljust så då kunde ja inte somna om vettu! nejdu ses inte i gävle men ses i sthlm HHAHAHAH

2009-08-13 @ 10:59:58
Postat av: karro

ha en bra dag :)

2009-08-13 @ 11:09:23
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0