090816 - Kvinnligt värre .

Ja jag ska faktiskt vara lite extra kvinnlig just nu , eller aa om jag hittar min ansiktsmask rättare sagt .. Haha .

Känns som om det skulle vara skönt å lägga sig i sängen med en ansiktsmask ett tag och bara ta det lugnt liksom , eller vad säger ni vänner ?
Haha , skolan börjar ju på tisdag också ... SUCK på det . Men tror det ska bli ganska skönt ändå , och det här året måste jag verkligen skärpa mig vad gäller betyg och att komma i tid ... Men det har jag sagt varje år iochförsig men nu jäklar . Sista året är det ju också ..

Ska städa lite också , det behövs . Måste damma lite o så , det hjälper mig å slappna av .
Aja , nu blir det Volbeat och försöka leta reda på min ansiktsmask i min katastrofala garderob .
wish me luck ...

Hah ,

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

ansikts mask lät extremt skönt, det är väldigt skönt, man känner sig så freshy efteråt lixåm. ja kände extremt för anstisktmask och desperata hemmafruar. HAHAHAH ok adam here i go WEOOGYUIHGDAFJ SWOOSH HAHAHAHAHAH

2009-08-16 @ 21:07:53
Postat av: anna

ja ansiksmask e as gött ju!

2009-08-16 @ 22:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0