090817 - Skola imorgon ....

Ja som ni säkert förstod på rubriken så börjar jag i skolan imorgon ...

Idag har det bara varit en lugn dag , sov till typ 14 å då gick jag upp och bara njöt av att alla var borta . Erik & Mackan är på fritids och resten jobbade . Hur underbart är inte det liksom ?!
Jag vet att jag njöt iallafall .

Förresten , glömde ju berätta att Sara var här i lördags . Det blev inte mycket spelande alls utan desto mer desperata hemmafruar . Och nej det är inte Sara jag pratar om utan Desperate Housewives ofc . Anna kom över på en liten snabbvisit hon med . Träfligt värre och familjen var samlad liksom .

Man skulle kunna säga att jag är ganska taggad inför morgondagen , skolan dvs . Ska bli skönt men ändå inte , ja ni förstår nog .

Nu börjar folk droppa in här och tystnaden känns långt ifrån verklighet . Jisses vad poetisk jag kan vara , eller nåt åt det hållet iallafall .

Aja , nu har jag skrivit av mig lite grann . Ska gå ner och kolla vad pappsen gör , han kanske har gömt sig i garaget och isåfall gör jag likadant .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

ja ja tänkte på att du glömt att skriva att ja var hos dig i lördags. men dh äger! riktigt poetiskt där du! men de lät riktigt bra måtte ja säga

2009-08-17 @ 18:10:51
Postat av: Negersören

poesikärring : )

2009-08-17 @ 20:18:55
URL: http://gnugget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0