090818 - School .

Jaha ja , första dagen i skolan idag . Gick väl bra antar jag ? Haha , försov mig imorse gjorde jag också .. Skulle väckt bror kl 6 men det blev kl 7 istället ... Yeeah , nice work .
Sen stack alla iväg och runt halv 8 tassade jag upp , njöt som vanligt av att jag är den som är sist ut ur huset vilket innebär att jag kan sitta och njuta av min frukost ensam . Just the way I like it .

Mötte upp Annabanana på Brommaplan , sedan tog vi bussen till skolan där vi hade upprop osv osv i Victoriasalen . Efter det var det lunch i form av köttbullar , klyftpotatis och gräddsås . Köttbullarna är konstiga , potatisen är inte direkt stekt och jag ska inte ens börja snacka om såsen som knappt har nån smak alls ..
Jisses , ibland märks det att man har en kock i huset ..

Meeeeeen , kändes som om det blev en halv sida mat-snack där men hur som helst så fortsatte dagen med terrängkörningsteori som var otroligt tråkig och dom flesta somna inkl. mig själv ... Slutade iallafall runt 15 vilket var skönt .



Och för en stund sen har jag precis tagit undan disken å diskat och innan det lagade jag mat . Stuvad potatis med persilja och fläsk ..
Ingen hit direkt men vadskamangöra , order är order .

Ska städa mitt rum lite nu , annars får man inga pengar av far som han lovade för 2 månader sen .... Jag behöver nya skor , fotbollsstrumpor och shorts . Det kommer bli awesome , justja ! En klippning också .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

de blir awwzum med strumpor o shortsen!!!! o ja måste också införskaffa mig ett par nya skooooooooor!!!!! o imorn ska vi guida ettor höhöhöhöh

2009-08-18 @ 19:45:16
Postat av: Anonym

vafan skaru med fotbollsstrumpor till? hahah

2009-08-18 @ 19:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0