090819 - Dagen är räddad .

Gröna Lund made my day .


Flickidolen Johan Palm kommer till Gröna Lunds Stora Scen torsdag den 20 augusti klockan 20.00.


När Johan Palm slutade på fjärde plats i Idol 2008 var inte ett flicköga torrt. Men idolstämpeln höll i sig, Johan har släppt en skiva och är ute på turné. Gröna Lunds Stora Scen är ett av de ställen som idolen uppträder på. Köp Gröna Kortet för 149 kronor och få fri entré alla dagar och på alla konserter. Gröna Kortet köper du i entrén eller i vår webbshop som du hittar här.

Passa på att åka lite karuseller också!

/Vännerna på Grönan



Jag skulle inte kunna vara lyckligare just nu . Johan Palm är verkligen ingen favorit men mailet roade mig desto mer .



Hur som helst , idag var det en ooootroligt slapp dag . Började kl 10 å då fick vi lite information om exkursionen inatt / imorgon till Borås djurpark . Efter det var det lunch i form av kycklingklubbor , lax och ris . Mycket bra mycket bra .
Vid 11:15 var det dags för oss som skulle guida att guida , jag och Sara guidade ett gäng 1or med inslag av icke pubertetsmedlemmar , en jobbig " jaghargåttombrud " m.m. Men kul var det iallafall och jag fick t.o.m. en tjej från min exkursionsgrupp med mig så gissa vem som kommer få MVG för att jag är ärlig och bäst och snyggast och helt enkelt otroligt underbar .

Haha skoja , men jag kommer faktiskt få mvg . Jag och Patric kommer äga alla grupper , sådeså SARA & ANNA . Hahahaha , jisses vad ingenting känns seriöst i det här inlägget ..
Efter det var det samling i Victoriasalen igen där vi gick igenom nån jävla liten bok om skolan .. Sen skulle dom som inte guida göra iordning matsäck ( en banan , ett äpple , en dubbelmacka och en festis ) som vi skulle klara oss på hela natten / imorgon .
Och aa sen fick vi gå hem .. Haha , och jag kollade på DH och sov när jag kom hem . Otrooooligt mysigt .


Aja , laddar mitt psp nu så jag har nånting å göra på bussen men vet inte om det funkar haha . Ska lägga in lite filmer på mobilen också , annars kommer jag dö av tråkhet . ppppaaaahhaaaa .
Ska baka en kladdkaka också , man måste ju ha något att mumsa på . Vill ta med mig mitt täcke också så jag kan sova skönt i bussen men jag vet inte om det är en sån bra idé när jag ska åka tuben & bussen hem från stan sen ... Får se hur jag gör .

Nu blev det ett jävligt långt inlägg så vi får höras senare helt enkelt , kanske tar med mig datorn också men det känns lite overkill .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: ´Thild

TVÅ dubbelmackor fkst xD

2009-08-19 @ 19:41:06
Postat av: dinfru

men ååh baka kladdis till mig med, faan vill verkligen sitta med dig min man!

2009-08-19 @ 20:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0