090824 - Länge sen .

Har inte skrivit något sen den 20e , jisses vad länge sen !

Hur som helst , kan väl skriva lite om vad jag har gjort så jag skriver det datum för datum ..




21a fredag : Skolan för en " utvärdering " på Borås - exkursionen vi hade dagen / natten innan . Vi åkte ju som sagt var kl 2 på natten till Borås å var framme runt 8 på morgonen . Där blev det en dag full av lamm ( 1or + 2or ) och en massa snicksnack . Var väl en helt okej dag .. Jobbigast var resan dit & hem , en buss är ju inte världens bekvämaste säng ... Men det gick ju det med . Fredagen blev världens jobbigaste och onödigaste dag och alla var extremt trötta eller skippade denna dag vilket jag förstår för för 2orna var det ju helt onödigt egentligen .. Vi 3or var ju bara tvungna å vara där för å vara barnvakt åt dom minsta lammen .. MEN MEN , nog om detta .


22a lördag : Jag får tydligen aldrig sovmorgon , denna morgon gick jag upp runt 8 halv 9 för å möta Nugget ( Andreas ) inne i TC . Han kom nämligen med tåget från Arvika . Vi åkte tillsammans hem till nån släkting ( correct me if I´m wrong nyggt . ) till dom där vi sedan skulle spendera natten . När vi sedan lämnade det stället åkte vi mot my place å käkade donken på väg hit . Efter det åkte vi direkt till Stadion där ett pass på 7 timmar väntade oss i kön till Coldplay och sedan några extra timmar väl inne vid scenen . Meeeen det gjorde inte oss nånting . White Lies var förband och jag har väl inga kommentarer till det .. Sedan spelade Coldplay ( NÄHE ? ) fram till 23 nånting , var helt okej trots att jag inte kan någon låt alls men kul vare . Bortsett från ett gäng white trash brudar som stog framför mig å hoppade på tårna och headbanga ( varför man nu gör det till sån här slags musik ... ? ) men men så kan det gå .

När konserten var slut var det bara den eviga väntan på att 33 000 pers skulle trycka sig ut ur Stadion vilket kändes som en omöjlighet ett ögonblick ... Vill ni läsa lite mer ingående hänvisar jag till gnugget.blogg.se !

23e söndag : Åkte hem runt 12 , åkte å kollade på hus sen la jag mig i sängen å kollade på Desperate Housewives å sen sov jag ett tag ^^ Riktigt skönt !


IDAG : Skolan som kändes onödig som vanligt men men , jag har klarat av hela förra veckan utan frånvaro å jag ska fan klara den här också . Hade religionskunskap , lunch och svenska .. Kändes ju inte så jäkla nödvändigt men men .. Sen dess har jag väl bara varit hemma å slappat ..
Bror har ju bytt rum nu också så jag måste gå ut på baksidan och sen 10m till för å komma dit .. haha , det är lite jobbigt faktiskt .
Å plus att jag ska få byta rum , antingen får jag hela översta våningen eller villavagnen på framsidan . Vet inte riktigt hur jag ska göra för det är ju härligt å ha en hel våning för sig själv samtidigt som det är skönt å vara helt ensam ... Får se hur jag ska göra .

Men men , nog skrivet idag tycker jag . Vi får höras sen .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: Negersören

Haha du hänvisar till min blogg ;)

2009-08-25 @ 14:17:03
URL: http://gnugget.blogg.se/
Postat av: dinfru

a fan va najs med coldplay. vaffan står man o headbangar till deras musik helt fel val men okej?

ja alltså fan snart är man ledig så jävla skönt.

övervåningen blir efterfest på din övervåning yeaaahh

2009-08-25 @ 23:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0