090826 - Snicksnack .

Kom nästan precis hem , har fixat lite med internet eftersom nån har stängt av det tydligen å jag ville inte trycka på knappen för det satt en spindel där så jag tog det mobila istället !

Haft en över 2 timmars lektion med Owe idag , foderlära osv osv .. Efter det var det lunch i form av fisk och potatismos sedan religionskunskap ..

Just nu ligger jag på sängen och lyssnar på musik , ska tagga lite partymusik samtidigt som jag sätter på mig guldshortsen å sen upp å shakea med dammsugarn ! Det är roligt att städa
 

Förresten , jag och Thilda hämtade jobbkläder på skolan idag . Eller rättare sagt regnkläder och gummistövlar , jag kanske tar en bild för å visa er strl S .... Det måste ha varit XL minst , iallafall för alla som är små . Aja , nog om det och som sagt var så kanske jag slänger in en bild om ni har tur !

NU = STÄÄÄDA !

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

asså ge mig shortsen sluta tjata om dom jag vet att du vill ge dom till mig eftersom ja inte fått någon guldring...

hahah ja vet dom där regnkläderna är GRYMT stora! s är typ xxxl! man drunkar typ i dom!

2009-08-26 @ 16:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0