090828 - Läckert .

Jag var som sagt var på stan med Sara idag . Först gick vi till Simon på BlueFox där Sara bytte plupp på sin smiley å jag köpte en silikontunnel å sen stod vi ju självklart där å snicksnacka å käka godis liksom . Men sedan gick vi till Beyond Retro i hopp om att hitta ett par snygga shorts , tyvärr gick det inte som vi ville men lika glada var vi för det ändå .

Och sen gott folk ! SEN klippte jag mig faktiskt ! Resultat får ni se här ;

FÖRE


EFTER


Och nej jag har inte färgat håret det ser bara mörkt ut . Ska ta en bättre bild imorgon så får ni se längden i lite bättre ljus så att säga ..

I det stora hela är jag nöjd och det behövdes verkligen , ni skulle sett mina toppar . Inte toppilicious ( rofl , internt ) .

Nåja ! Nu ska jag bara lata mig , vi hörs imorgon .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

HAHAH TOPPILICIOUS HAHA KLOCKIS PÅ DEN ALLTSÅ!!!

2009-08-28 @ 23:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0