090829 - Godmorgon .

Det blev en tidig morgon för mig som ni märker . Vaknade av att dom dammsög där nere , men jag ska inte klaga för jag är förvånadsvärt pigg just nu men det kanske hinner gå ur mig tills ikväll ... Haha .

Hur som helst , nu ska jag fortstätta packa det sista jag har kvar att packa ( inte för att jag vet vad det är men men ... ) . Justja , kan ju packa ner locktången & plattången igen eftersom Sara has a good point i vad hon skrev i sin kommentar . Frugan är alltid smart .

Ska försöka göra något med mitt hår också + duscha . Aja , vi hörs väl ikväll skulle jag tro .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

ja tur du lydde mitt råd, jag är smart sometimes.

2009-09-03 @ 22:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0