Oh jisses .

Har fått låna pappas extremt stora gröna väska som sagt var och den är inte färdigpackad men väger nästan som en hel mig . Jisses , jag har ingen aning om vad jag har packat ner där men jag antar att det är en massa onödigt .. Som tex en plattång & en locktång ... När ska jag ta mig tid till å locka håret tex .. ? Haha , måste packa ur det imorrn !

Imorgon är det fredag och gissa om jag har taggat typ hela veckan ! Ska först till skolan för vi har sån där jobbig allaktivitetsdag då 1or & 2or ska få leka och vi 3or ska få ta hand om alla olika stationer i form av Styltor över Svandammen , kroppsdel mot kroppsdel ( Som jag , Thilda och Sara ska ha ) , kasta stövel , singstar och massa annat .. Blir väl helt okej antar jag .

Aja nu ska jag försöka sova , vi hörs imorgon .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

packa inte ur plattången eller locktången kan ju hända att du har tid då du inte har något att göra eller om ni skulle träffa någon kan de ju va kul o platta eller locka håret. elr bara som en extra hobby locka håret på olika sätt osv

2009-08-28 @ 23:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0