Schema inför morgondagen .

Jag hittade mitt papper som jag hade satt fast på väggen så jag inte glömde bort det .. Haha , så jaa hitta & hitta kanske var lite fel ordval . Meeen jag tog iallafall ner det från väggen ..


HUR SOM HELST gott folk ...

Här kommer vårat schema inför imorgon :

9.00-11.00  = Sal : Victoria D151 : Upprop , utdelning av schema . Information om projektarbete , helgjourer , extern APU m.m. Indelning av guidegrupper för åk 1 . De som inte guidar bereder matsäck onsdag 12:30 .

11.00-12.00 = LUNCH , och jag är extremt nyfiken på vad vi ska få äta .

12.00-15.00 = Sal : Victoria D151 : Baskörningsteori . Ö-b:s terräntjänst

ca 15.00 = Sal : Victoria D151 : Möjlighet till frågestund för de som ska göra omprov i C15 , enligt överenskommelse .



Jaa , så ser våran dag ut imorgon .

Nu ska jag kolla om det är mat på G .
Vi hörs .
 



/ Penu


Kommentarer
Postat av: anna

jahaha fyfan för skola! men vilken buss kommer du ta då? vi kan ju mötas vid brommaplan el nått iaf

2009-08-17 @ 19:25:34
Postat av: dinfru

ja se där snygg i håret med hårband o allt!

jaha men vikket schema hoppas man får guida 1or känner verkligen att ja vill de för pallar inte göra lunch för då blir ja hungri

2009-08-17 @ 21:30:45
Postat av: Thiildaaa

Snygging ;D

Haha! jag hade också satt upp det där pappret på väggen.. höhö x)

2009-08-17 @ 22:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0