Sockerkaka .

Har precis ställt in sockerkakan i ugnen . Men det känns inte som om den blev så god den här gången .. Smeten var ingen höjdare .
Men det blir nog bra det där .

Idag har jag solat å städat åt Pluttan . Känns så tomt utan min lilla fågel , men men lika bra å vänja sig .

EHM ROFL just nu .

Pappa kom precis in i köket ( jag sitter i köket jaa ) ... ;

Jag : Vem har gjort banansmoothie ?
Pappa : Kristina , vadåra ?
Jag : Det e kladdigt på golvet och det luktar bajs .
Kristina kommer in *
Pappa : Det e kladdigt på golvet .
Kristina : Jaha ^^ 
Och sen går hon ut ur köket och sätter sig inne i vardagsrummet .

Jag ville bara skriva upp det här töntiga exemplet på hur vuxna inte tar ansvar för vad dom själva gör utan dom klagar hellre på oss " barn " .
Blir så jävla less på såna här smågrejer heeela tiden .

Ska ta upp att jag vill flytta härifrån nån dag snart , eller åtminstone flytta ut till stugan på tomten . Det vore awesome .

I helgen blir det Gävle , ska bli skönt å träffa alla . Saknat Gävle , men inte staden .

IMORGON SKA JAG OCH THILDA RIDA HOS SARA ! Kl 10:48 samlas vi i Vallentuna . Så jag är vaken från att jag måste väcka bror vilket är runt 6-7 . Phew , jag kommer vara trött imorgon .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

hah sällan man ba jaha och går.

men du, de vore najs att ha en fet villa och dela på massa, de vore ju väldigt najsligt asså. då kan man ha fest utan att ha några grannar som klagar, eller asså dom kan ju klaga men inte på samma sätt som i lägenhet där de finns regler å sånt.

ja men du måste ju va pigg näru ska rida dojjan, du kan ju inte somna på hästen ellr kan kan man faktiskt

2009-08-07 @ 00:08:11
Postat av: Thiildaaa

haha! yay! Rida hos Sahara, Du och din vildhäst dojjan Jenny xD höhö

2009-08-07 @ 21:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0