Tom Tits !

Sååå äääntligen har jag bytt plats !

Här kommer bilderna jag lovade från Tom Tits igår =)



Vi var till Simon innan Tom Tits , jag var tvungen å byta min piercing . Ooooch längs Drottninggatan såg vi dessa två fräsiga snubbar som trummade på hinkar å sånt . Riktigt ballt , och rofl på att det står " Vi väntar tillökning " i bakgrunden . Fast det kanske bara var jag som tyckte att det var roligt . PAHA .



Jag och Sara gjorde verkligen allt som man kunde göra , och här gjorde vi såpbubblor . Vi stog även i en rockring och gjorde också men det har jag ingen bild på TYVÄRR .



Vi var dom äldsta utan föräldrar där men faan vi hade nog roligast !







Gissa om man blev snurrig av den här , " Isprinsessan " kallades den tydligen för . Lustigt , mycket lustigt .





Tuffa brudar sitter alltid på större stolar . 
Btw , my face is priceless .



Här har vi Sara redo att åka , i rutschkanan dvs . SOM tyvärr var liiiite av en besvikelse , men lika rolig ändå .


Vi gick ner i ett tunnelsystem som var bajs långt och helt kolsvart . Här lekte vi Pitfall George såklart , AWESOME .



En ap stor fläkt som gjorde så vi blev fångad i en " SVÅR STORM " hahaha .



Kissa bör man annars dör man .



Så jäävla klockis !



Extreeemt kul !



Denna grej var också extremt rolig , påminde om dom på Legoland .

Nu är det slut med bilder och mitt batteri dör snart och jag är framme om en kvart ungefär . Så vi hörs väl ikväll eller nåt .
CYA !

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

HHAHAHH JISSES MITT HÅR, MIN LUGG ÄR BÄST ÄLSKAR DEN <3333333333333

2009-08-13 @ 15:07:02
Postat av: dinfru

HAHAHHAHAHA ASSÅ BILDEN PÅ MIG MITT ANSIKTE HAHAHHAHAHAAHHAHAHAHA JA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

2009-08-13 @ 15:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0