Yäääääs .

Det blev inge kladdkaka , vi hade inge smör och jag orkar inte åka in till ICA igen .. Har precis varit där och köpt lite snask och 2liter cola . Haha , känns som om det räcker ...

Nu hade jag tänkt duscha , ni vet inte lukta usch stå högt i kurs . Vill inte avskräcka lammen ( 1orna ) med att lukta usch . Det räckte nog med att jag sa att allt var jätte tråkigt i 1an .. Haha .

Sen får vi ju inte glömma när jag ramlade ihop på marken å låg å skratta i 5min och frugan undra vad jag gjorde ... Men men , sånt som händer i skolan .

Nu måste jag slänga mig i duschen för jag börjar känna mig stressad även fast bussen går 00:37 .. Alltså om ungefär 3timmar , lol .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

haha ja asså ja fatta nada vaffan vare du garva åt egentligen?

oj 3 timmar de är ju fan stressigt!!

2009-08-21 @ 21:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0