091203 - Hej hopp !

Hej hopp igår , eller aa för 46 minuter sen fyllde min bror 20 bast så grattis i efterskott blir det här !
ÄLSKAR DIG BROR , vet att du läser det här ! PUSS PÅRE !

Hur som helst , ( nu känner jag mig tvingar å lägga in en bild på han på min bdb också . hehehe så ska väl göra det sen ! )
Svar till LISSE : DET LÅTER SOM EN UTMÄRKT IDÉ !
Notera att jag svarade med caps-lock , hehe bara för dig raring !

Idag var jag faktiskt hemma , hade gaaalet ont i huvet i stort sett hela dagen men det har börjat lagt sig nu så ska orka mig upp till den livsviktiga fotolektionen imorgon kvart över 8 ! Efter det måste jag tyvärr skippa Viltvårdslektionen för att hinna med banken innan jag måste fara iväg å hämta mitt NINTENDO 8BITAR !!! Förresten , vet inte om jag nämnt detta men jag hittade ett annat för 600:- istället ! Fattar ni hur bra det är eller !? Samma grejer bara det att det bara var ett super mario med men vad gör det för 600 spänn liksom !

Aja , det är nog bäst att jag sover nu ska ju upp tidigt .
Hörs då .

/ Penu




Kommentarer
Postat av: Andreas

600 kr, du gjorde dig ett riktigt kap :D

2009-12-03 @ 20:12:36
URL: http://gnugget.blogg.se/
Postat av: HUlda

2009-12-04 @ 15:45:14
Postat av: HULDA

Grattis till din bror!



Fan asso jag vill fan ha det! vi måste spela en massa hos dig sen xD

2009-12-04 @ 15:46:08
Postat av: dinfru

bäst med 8 bitars, underbart.

haha hur mår bakistjejen_91 då?

2009-12-05 @ 20:17:28
Postat av: Lisse

hihihihihi jag saknar dig

2009-12-08 @ 22:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0