091208 - Kom å ta mig svinis .

Mötte Anna en snabbis inne i centrum igår , strosade runt å jag for till Apoteket för å köpa min dos Ipren . Sedan gick vi under tunneln för att ta oss till bussarna . Under tunneln kom det två smågrabbar varav en satt å gasade på sin moppe , trimmad förövrigt . Den lät förjävligt och jag kände hur mitt huvud pressades ihop , tillslut fick jag nog å vände mig om och skrek allt vad jag hade : HÅLL KÄFTEN FÖR I HELVETE ! . Förvånade blev dom nog , jag lät extremt arg . Jag var arg faktiskt , riktigt arg .

Jag blir lätt arg när jag är sjuk , eller låt oss säga att jag har otroligt kortare stubin då . 

Hur som helst , imorgon blir det nog skola oavsett hur jag mår .. Eller iallafall första lektionen , fick reda på att Elli , Bea å Kax skulle ha kameran jag har hemma så måste väl åka till skolan för å lämna över den . Kollade schemat precis , vi börjar 10:10 imorgon . Passar ju bra , sen blir det nog vårdcentralen för min del .

Har förresten börjat dricka ap mycket vatten , drack 4 liter igår . Helt galet , var kissnödig 24 / 7 typ . Men jag kan inte sluta dricka mitt underbara vatten . Från och med igår ska jag börja dricka mera vatten och mindre läsk , typ .....
Ska ner och försöka få i mig frukost , min hals är det som försöker sig på ett mordförsök idag . Blir väl vatten och Ipren , en macka om jag har tur också .

Vi hörs snälla , snygga , rara .



det här är jag , på toaletten . Och då kanske ni tänker ; ser hon ut sådär när hon bajsar ?
Å då svarar jag ; Jaa det kanske jag gör .

Nej hörrni , nu ska jag väcka bror .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: anna

så jävla bra att du skrek åt dom , för de lät fan förjävligt!



haha du ser ju rätt nöjd ut näru skiter, men de är ju gött så bra de :)

2009-12-08 @ 12:48:40
Postat av: Lilla my

hahahahahah :) dom får akta sig för sur tanten Jenny <3

2009-12-08 @ 14:54:50
Postat av: Andreas

Du som är skitarN^ hörde ja ^^

2009-12-08 @ 17:36:48
URL: http://gnugget.blogg.se/
Postat av: dinfru

hahah fan va bra gjort! jävla ungar som trorom e nåt när dom inte upplevt nindento 8 bitars! o gasar med sina moppar som är töntigt trimmade.

snygg man kan varå när man skiter

2009-12-08 @ 17:42:30
Postat av: HULDA

Hahahaha! Snygging ;) x)

2009-12-09 @ 16:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0