091213 - Film .

Kollar på film , Batman - The dark knight . Är en halvtimme kvar men min bror snackar i telefon med Sebbe och Davve så han pausade .

Hur som helst , var ute på krogen igår med , bror , Sara , Patric och Sebbe + Kim som vi mötte upp på krogen inne i Gamla stan . Vi hade bajsroligt ! Seriöst , kvällen går inte att beskriva med ord ! Hahaha ! Sara vet vad jag snackar om , sjukt galet !

Imorgon blir det skola ! Jag är taggad på att kunna göra någonting om dagarna men jag hade helst inte gått till skolan . Ett jobb hade varit fin fint ! Men man kan ju inte få allt i livet .

På fredag eller lördag hoppas jag på att vi kan dra ut igen , och då kanske torrisen Anna hänkar också . Vem vet liksom ! 
Justja , var på bio i fredags ! Såg 2012 , den var inte så bra som alla säger att den är .. Balla specialeffekter men mycket mer än så var det inte ..

Ska ner å fixa dricka nu , törstig och pissnödig . Vi hörs !

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

jomen det var kul.

kommer göras om fler ggr.

torrbollen kan ju stanna hemma för evigt

2009-12-14 @ 22:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0