091215 - .


Blir pulka-åkning i denna backe på lovet ! På natten med pannlampor !
Är sjukt taggad .


Men men nu ska vi inte drömma oss bort !
Tillbaka till verkligheten ; försov mig rejält idag . Först tänkte jag att jag skulle ta en buss så jag bara blev runt 20 min sen eftersom jag missade den jag egentligen tänkte ta meeeeeen då råkade jag somna om istället och vaknade runt 13-14 .. Klantarsel .

Men imorgon blir det julbord , bror följer med å vi ska äta tills vi dör . Eller iallafall tills magen blir såpass stor så man måste knäppa upp knapparna å trycka i sig liiiite till .

Kan ni tänka er , jag orkade äntligen trycka in minneskortet i datorn så nu ska jag lägga in bilder från fredagen då det blev liite för mycket av det goda .. Men det kommer i ett annat inlägg , snaaaart .


Jenny och Anna i Kista inne på Clas Ohlson , letar efter ett speciellt djur ;

Anna : Dom har typ alla djur här , tom en sköldpadda !
Jenny : HAHA , det där e typ en larv !


Sen att jag blev rädd för en liten brölande mini-ko-ficklampa har inte med saken att göra för Anna blev lika rädd för den HAHA !

Aja , nu ska jag koncentrera mig på å lägga in bilder från fredan !
Jag återkommer .

/ Penu



Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHAH men den kossan va fan läskig , haha så jävla fult med killen som strirra på dig me förstoringsglaset oxå! haha

2009-12-18 @ 21:18:27
Postat av: dinfru

hahah varför leta ni efter ett speciellt djur? ska anna ge bort en leksakssköldpadda i julklapp eller? HAHAHAH

2009-12-22 @ 15:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0