091221 - Living after midnight ......

Ja ni kan låten ?



Klockan är nu 00:19 , jag sitter i vardagsrummet och kollar på generation fett på 3an .
Gårdagen blev lyckad liksom alla andra dagar då man har gamekväll . Men hela kvällen spenderades dock inte framför mitt nintendo 8bit med frugan . Utan efter ett varsitt glas Dooley´s och lite vodka på det så blev det krogen med 00:37 bussen .
Gick till Mango där vi blev haffade av 2-3 håriga typer . Vi var bokstavligt talat tvungen å rymma från dom , dom blev klängiga och jobbiga . Tillslut knuffade en annan snubbe bort dom å sa åt dom , tack för det .
Det är det som är jobbigt med krogen , alla snubbar som tror att dom ska kunna få oss liksom ?
Hallååå !? det kommer aldrig hända .

Men men , idioter finns ju överallt .

Nu ska vi inte vara negativa ! Imorgon ska vi åka pulka / stjärtlapp / påse i backen här på ön ! ÄR GALET TAGGAD SKA NI VETA !
Ska se till å ta lite bilder också , men ska inte lova för mycket .

Aja , nu har jag inget mer å säga .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

haha ja o jag som blev pålägg på en macka o den andra håriga typen blev sur på den andra bakom mig det var ju kul HAHAH herregud jag ba okej nu spring! hahah.

ja men det blev en lyckad kväll det endå :)

JA PULKA ON THE ILAND!

2009-12-22 @ 15:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0