091224 - Julafton !

Japp japp japp , idag är det julafton . Tro det eller ej , jag kan nästan inte tro det iallafall .

Hur som helst så tänker jag ställa upp på å öppna julklappar ändå , man är ju inte den som bangar som ni säkert redan vet . Hehehehe .


Men men , var å spelade biljard med Lisse , Angi å Irre i måndags ( längesen man träffade dom så det var treeefligt ) . Körde i lag , jag å Lisse mot Irre å Angi såklart . Vann två matcher var vilket resulterade i oavgjort allt som allt .
Träffade snubben som jobbade på Träffen förut ( Jessicas bff för mina kära gamla SS läsare , haha låter som nå jävla nazist-grupp men det står för Stora Sätra . rofl . ) hur som helst , tjötade å drygade lite där . Delade med mig av några snygga moves med kön och likaså gjorde Irre HEHE !

Idag har jag varit i Valbo med mor , köpt julklappar till Kristina , pappa och mammsen .
Hah har planer på å sova nu , men ska ta ett glas julmust först bara för att det är så jävla gott .

Vi hörs senare ! Kan inte uppdatera förrns ikväll men då kanske det kommer upp bilder som ett plus i kanten .
Hah .

GOD JUL fuckers .

/ Penu

 


Kommentarer
Postat av: Andreas

Nazister å kön jisses ^^

Men god jul kärring =)

2009-12-24 @ 11:35:50
URL: http://gnugget.blogg.se/
Postat av: dinfru

haha SS klockrent!

ja god jul på dig! o vi ska ha en heldag med pulka åk. först ska vi till mitt stall o tolka sen ska vi rida sen ska vi åka pulka :D asszyynnnnjmhghfjshdv asbra med andra ord

2009-12-25 @ 00:27:35
Postat av: HULDA

God Jul :)



Jaa! Så jävla nice det ska bliii! pulka och rida på samma dag lix! :D x)

2009-12-27 @ 13:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0