091226 - Mellandagsrea !

yääää ska på mellandagsrean med Malin idag ( hah ) , borde egentligen sova nu men det kan jag icke !

Sååå jag sitter å smålyssnar på musik å kollar på sjuka barn på tvn , ska nog gå å borsta tänderna å lägga mig i sängen snart .

Men iallafall , idag var jag faktiskt ute på krogen . Var dit med Malin , Linn och Johanna . Trevligt ! Gick till Old Saints och sen tänkte vi dra till Goya men efter att ha behövt stått ute i kylan i 20min sa vakten att det var 23 .. TACK FÖR DEN fucker , tänk om man bara kunde se lite äldre ut . Iallafall medans man fortfarande är ung , sen får det gärna vända . Häähä .

Juste , har varit med mor i Stocksbo hos Anna ( som har Bellas syster , känt varandra länge innan också men iallafall ! ) . Var där å fikade å åt mat å snacka skit , ja ni vet sånt som kvinnor gör . Eller ?

Aja , nu ska jag försöka sova eller nåt .




/ Penu





Vad vore jag utan dig ? <3


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jadu vad vore du utan mig darling =)

2009-12-26 @ 11:44:02
URL: http://gnugget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0