091227 - Söndag .

Sitter i soffan just nu , med Bella i knät . Har kollat på Over the hedge på 5an , haha .

Idag gick upp så tidigt som kl 10 faktiskt , duschade och åt frukost sen mötte jag Malin vid bussen eftersom vi skulle ner på stan tillsammans . Idag köpte jag faktiskt hyfsat mycket , blev en paljettkavaj från Vila , ett svart linne ( från gina , eftersom jag tappat bort mitt / nån har tappat bort det . ? ) , ett gult linne och en lila lite större typ tunika men ändå inte haha också från gina tricot .

Kanske knäpper nå bilder på allt sen , om jag orkar dvs . Men finns ingen helkroppsspegel här hemma så får väl fixa det när jag kommer hem . Och apropå det så kommer jag inte hem till Sthlm förrns den 30e eller 31 beroende på när jag kommer hem från Uppsala imorgon .

Hursomhelst , nu ska jag gå å ta lite cola .
Vi hörs imorgon eller senare , troligtsvis imorgon .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

va skaru till uppsala o göra lixåm?

2009-12-30 @ 13:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0