091229 - Frukost .

Var ute med hundarna runt 11 , gick faktiskt å la mig kl 23 igår . Var otroligt trött !

Hursomhelst , som sagt var så var vi till Uppsala igår . Blev jag , Irre , Malin och Sofie . Riktigt trevligt men tyvärr fyndade jag inte mer än 4 hårband på Monki för 10 spänn . Hah kalla mig fyndarN .

Nejmen haha ni skulle sett paniken innan tåget gick . Irre smsade mig vid 10 ungefär samtidigt som min mor ringde , och gissa vad .. ? Jag låg å sov såklart ! Fick lagom panik å sprang ut med hundarna så dom hann kissa och bajsa . Sen in å leta reda på nyckeln å sen springa ner till ICA där Irre och hennes pappa väntade . När vi kom fram till stationen sprang vi till tåget och självklart hann vi eftersom vi är grymma .

Tåget som vi skulle ta hem från Uppsala blev ju självklart också försenat ! Det skulle gå 17:19 , men sen ändrade dom till 18:02 , 18:07 och till sist 18:10 . Ni som brukar åka upptåget från Uppsala till Gävle vet säkert att det tar ungefär 1h och 10min ... Vi kom fram 19:56 .. RÄKNA PÅ DEN NI !

Aja , ska käka min frukost nu . Rostade mackor med sylt !

/ Penu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0