Bajs bajs mera bajs .

HEJ BLOGGEN .
Hahaha , det där kändes ju seriöst ...

Hur som helst , var till skolan idag eftersom jag är satsarN . Hade bara en lektion - religion .... Svenskad hade blivit ersatt av utrotningshotade arter och eftersom jag inte har den så slutade jag vid lunchen . Åkte hem , tog mina nycklar å sen mötte jag upp Anna på bussen . Åkte till Kista där Annapanna skulle leta julklappar , OCH OM vi hittade julklappar . Måste erkänna att vi är grymma ! Efter 3 ½ timmar åkte vi hem .

Hahahaha , Anna var duktig på å skilja på en larv och en sköldpadda dessutom !

Nej nu jäklar ska jag salivet rinna från munnen medans jag ligger i min sköna säng .
HÖRS .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

ojoj det var verkligen bra gjort efter 3½ timme.

men så grym var typ jag när jag o tilda var i stan förra veckan. jag hitta saker i varenda affär vi var i o tilda ba jahapp hahahah.

2009-12-14 @ 22:50:44
Postat av: anna

HAHAHAHHA skölpaddan :D

2009-12-15 @ 12:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0