HEJ JAG GLÖMDE .

Vatten är min nya grej , likaså kissa ... hehe .


Imorgon ska jag försöka ta mig upp vid 8 , ska in till centrum å ta några " miljö-bilder " med kameran från skolan . Sen måste jag in till skolan å lämna den till Bea , Kax eller Elli .

Åååh jag vet inte varför jag skriver det här onödiga inlägget ..

SKARE VA SÅ SKARE VA .

Desperate Housewives snart ! Love it .
Nu är jag kissnödig , och min hals dödar mig . Mitt huvud ska vi inte ens börja snacka om .

/ Penu


JAHAPP , jag glömde rubriken så nu kommer inte detta inlägg in förrns nu .. Duktig jag är !
DH äger och jag ska ladda ner det 11e avsnittet nu . Kan inte sova annars . Deeed serious !

 


Kommentarer
Postat av: dinfru

men gud har han plockat ut musklerna då o vägt dom eller? plus att man kan typ inte ens få så mkt muskler på 2 veckor! du får bli frisk till helgen så vi kan gamea :P

2009-12-09 @ 22:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0